הצהרת מדיניות ופרטיות

פרטיותכם חשובה לנו. לשם כך הכנו מדיניות פרטיות זו, כדי שנוכל להסביר לכם בדיוק איזה מידע אישי אנחנו אוספים, איך אנחנו שומרים אותו, מה נעשה בו ומה זכויותיכם ביחס אליו. שימו לב שמדיניות זו מתייחסת למידע אישי ולו בלבד. אנו נפעל בהתאם למפורט בה. מדיניות פרטיות זו עשוייה להתעדכן ללא הודעה כלשהי. הנוסח האחרון שפורסם יהיה הנוסח המחייב שלה.

אם אינכם מסכימים לנוסח כפי שהוא, אנא אל תבצעו פעולה כלשהי באתר ואל תגלשו בו. ביצוע פעולה באתרגלישה בו, שימוש בשירות כלשהו שלנו או מסירת פרטים כלשהם מלמדים כי קראתם את המפורט מטהוהסכמתם לובתחתית עמוד זה יפורסמו נוסחים קודמים של המדיניות לפי מועד שינויים.

מי אנחנו

1 האתר והמערכת (כמו גם השרתים והשירותים אותם אנו מציעים (מופעל על ידי אינטרהוסט פתרונות תקשורת בע"מ, ח.פ. 514599554) להלן: "החברה" או "אנחנו. (" אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל בעיה בכתובת הדוא"ל: ,10 ראשון לציון; ילדי טהרן ושאלה בכל עניין הקשור בפרטיותכם בכתובת: .074-7029881 :בטלפון או ;support@interhost.net

המידע האישי הנאסף ומטרות האיסוף

2  ככל שמדובר במידע אישי (להבדיל ממידע שאינו אישי דוגמת מידע סטטיסטי או אחר), אנו נאסוף עליכם – מידע ותכנים שאתם מעלים לשרתים שלנו ודרכם לאתרים שלכם: כל מידע כזה שניתן לו פומבי על ידיכם, יהיה חשוף גם לעובדינו וגם למכלול הגולשים ברשת. גם העמודים הנשמרים כ"טיוטות" שלא פורסמו בממשק הניהול יהיו חשופים בפני עובדינו, על מנת לאפשר להם לטפל

בכל בעיה שתתעורר או סיוע שתבקשו. מידע אישי שתמסרו לנו ביוזמתכם. למשל: שמכם, מספר הטלפון שלכם, כתובת פיזית שלכם) לרבות מיקוד, (כתובת הדוא"ל שלכם ורצונכם לקבל הצעות ביחס סוג השירות המבוקש על ידיכם, כמו גם אנשי קשר בארגון שלכם ופרטיהם ובכלל, כל הפרטים המועלים לחשבונותיכם)

אצלינו. מידע זה יאסף על ידינו במטרה להעניק לכם את השירותים אותם אתם מבקשים לרכוש, לשמור על האינטרסים שלכם ושלנו ככל שהדבר רלוונטי (למשל לעדכן אתכם בהודעות חשובות או להבטיח את התשלומים המגיעים לנו,( לנהל את הנהלת החשבונות ותשלומי המס שלנו, להתקשרות אתכם, להצעת מתנות ו/או הצעות מסחריות שאולי יעניינו אתכם) אם תסכימו לכך, (לשיפור תפקוד האתר או המערכת שלנו וכן לשם שיפור כל שירות או שירות עתידי שנציע לכם וליתר לקוחותינו. מידע אישי נוסף שימסר לנו על ידיכם. למשל – (1)  כרטיסי פניותיכם אלינו בדוא"ל או בכל

דרך אחרת, וגם פניה לתמיכה (טיקטים") – פניות שלכם אלינו מכל סיבה שהיא) טכנולוגית, חשבונאית או אחרת, (הטיפול בהן, פתרונן, ההיסטוריה של אותן פניות וכל מידע רלוונטי או קשור אחר. (2) רשימת שמות המתחם או השרתים שלכם המנוהלות על ידינו) אם כי חשוב להבין שמידע זה במרבית המקרים אינו מהווה מידע אישי, ולפיכך מדיניות פרטיות זו אינה רלוונטית אליו, (3) מידע אישי נוסף הנדרש לנו לשם ביצוע התחייבויותינו כלפיכם, (4) מידע אישי שנמסר לנו על ידיכם טלפונית, בדוא"ל או בכל דרך אחרת, במטרה שיכלל בהסכמים בינינו. מידע אישי שיאסף על ידינו בעת הגלישה באתר או שימוש במערכות שלנו. בשלב זה אמצעים אלו כוללים "קוקיות" של שירות Analytics Google בעמוד הבית שלנו בלבד והם אוספים את כתובות האינטרנט (address IP) שלכם.

חשוב להדגיש שאנו לא מתחייבים לתעד ולשמור את כל פניותיכם אלינו או את תשובותינו להן. הן עשויות להשמר או להמחק מאצלנו, לפי שיקול דעתנו וללא כל התחייבות. אמנם, בעצמכם. זאת עשו אנא אותן, לתעד שברצונכם ככל במקרים רבים אנו שומרים אצלנו הקלטות של שיחות הטלפון שלכם עימנו או של הפניות או התכתובות, אולם אנו איננו מתחייבים לשמור תיעוד או הקלטה של כל השיחות ו/או הפניות וללא מגבלת זמן.

ההתקשרויות ההסכמיות בינינו, על כל המידע הנכלל בהן. מיד זה יאסף על ידינו במטרה לאפשר לכם להינות משירותנו ולבצע אותן, על כל הכרוך בכך. כך למשל אנו עשויים להתבקש (ולהסכים) לספק לכם שירותי תחזוקה או תמיכה בשמות המתחם שלכם, באתרים שלכם או בשרתים שלנו, הכל במסגרת התמיכה הטכנית אותה נעניק לכם, אם נחליט להעניקה, תכני השרתים שלכם: על מנת להעניק לכם את שירותינו, ובעיקר שירותי התמיכה בשרתים שלכם, ככל שיעלה הצורך בכך אנו נתחבר לשרתים שלכם באמצעות שם משתמש פנימי שלנו.

מטרת חיבור זה היא למתן שירותי תמיכה בלבד ולפתרון תקלות שתיווצרנה (ולשם כך בלבד.) במהלך אספקת שירותי התמיכה, אנו נחשף לתכנים שבשרתים שלכם, אולם לא נתעד אותם בצורה כלשהי מעבר לנדרש, ולא נעשה בהם שימוש אלא זה הנדרש לצרכי התמיכה המבוקשת

בכל עת. הסיסמאות שלכם הנשמרות אצלנו (ומדובר אך ורק בסיסמה הראשונית שנשלחה אליכם כל עוד בחרתם שלא להחליף או לאפס אותה) נשמרות בצורה מוצפנת ומבלי שאנחנו נהיה נגישים אליהן בשדה מאובטח במערכת המחשוב שלנו. כמובן שמומלץ מאוד לאפס או להחליף את הסיסמאות שלכם ולשמור אותן אצלכם, ולא במערכת שלנו. במצב כזה הסיסמאות לא תהיינה בידינו. התנהלותכם והעדפותיכם השונות באתר, מקומכם הגיאוגרפי, כתובת האינטרנט שלכם (IP Address) סוג מערכת ההפעלה המשמשת אתכם, סוג המכשיר שלכם (החומרה), סוג הדפדפן בו אתם משתמשים ונתוני מידע דומים. מידע זה נאסף על ידינו לשם שיפור האתר הן ביחס לשירות אותו אתם תקבלו והן ביחס לשיפור השירות אותו נציע לאחרים, למטרות שיווק וקידום האתר והעסק שלנו ולשם הצעת הצעות מסחריות שיתכן שיעניינו אתכם (אם תסכימו לכך.)

2.5 ההתקשרויות ההסכמיות בינינו, על כל המידע הנכלל בהן. מיד זה יאסף על ידינו במטרה לאפשר לכם להינות משירותנו ולבצע אותן, על כל הכרוך בכך. כך למשל אנו עשויים להתבקש (ולהסכים) לספק לכם שירותי תחזוקה או תמיכה בשמות המתחם שלכם, באתרים שלכם או בשרתים שלנו, הכל במסגרת התמיכה הטכנית אותה נעניק לכם, אם נחליט להעניקה

2.6 תכני השרתים שלכם: על מנת להעניק לכם את שירותינו, ובעיקר שירותי התמיכה בשרתים שלכם, ככל שיעלה הצורך בכך אנו נתחבר לשרתים שלכם באמצעות שם משתמש פנימי שלנו. מטרת חיבור זה היא למתן שירותי תמיכה בלבד ולפתרון תקלות שתיווצרנה (ולשם כך בלבד.) במהלך אספקת שירותי התמיכה, אנו נחשף לתכנים שבשרתים שלכם, אולם לא נתעד אותם בצורה כלשהי מעבר לנדרש, ולא נעשה בהם שימוש אלא זה הנדרש לצרכי התמיכה המבוקשת

2.7 הסיסמאות שלכם הנשמרות אצלנו (ומדובר אך ורק בסיסמה הראשונית שנשלחה אליכם כל עוד בחרתם שלא להחליף או לאפס אותה), נשמרות בצורה מוצפנת ומבלי שאנחנו נהיה נגישים אליהן בשדה מאובטח במערכת המחשוב שלנו. כמובן שמומלץ מאוד לאפס או להחליף את הסיסמאות שלכם ולשמור אותן אצלכם, ולא במערכת שלנו. במצב כזה הסיסמאות לא תהיינה

2.8 בידינו. התנהלותכם והעדפותיכם השונות באתר, מקומכם הגיאוגרפי, כתובת האינטרנט שלכם (IP Address) סוג מערכת ההפעלה המשמשת אתכם, סוג המכשיר שלכם (החומרה,) סוג הדפדפן בו אתם משתמשים ונתוני מידע דומים. מידע זה נאסף על ידינו לשם שיפור האתר הן ביחס לשירות אותו אתם תקבלו והן ביחס לשיפור השירות אותו נציע לאחרים, למטרות שיווק וקידום האתר והעסק שלנו ולשם הצעת הצעות מסחריות שיתכן שיעניינו אתכם (אם תסכימו לכך.) אמנם נאספים, אולם לא על ידינו אלא על ידי צדדים.

2.9 פרטי  אמצעי  התשלום  שלכם אמנם נאספים, אולם לא על ידינו אלא על ידי צדדים שלישייםהגובים עבורנו את המגיע לנו. אנו באינטרהוסט עובדים לפי תקן PCI ואנו בוחרים סרק ספקי סליקה, דוגמת ICREDIT מבית תוכנת ריווחית, שעומדים בדרישות קפדניות של אבטחת מידע ושמירה על פרטיותכם (לרבות למשל בתקן DSS PCI המחמיר). לכן מידע פרטי אמצעי התשלום שלכם לא נאסף על ידינו) למעט מועד סיום תוקף כרטיס האשראי וה"token" המיוחס לאמצעי התשלום באמצעות חברת הסליקה. (ככל שהדבר חשוב לכם, מומלץ לקרוא את מדיניות הפרטיות של אותן חברות ולהמנע מתשלום אם אינכם מסכימים עם האמור שם. מידע זה יאסף על ידינו לשם ביצוע ההתקשרות בינינו וגביית התשלום בגין השירותים אותם תקבלו.

3 המידע נשמר על ידינו, בשרתים, המצויים בבעלותנו. .4 הליך ההרשמה לאתר עשוי לכלול כולל הליך של אימות כפול של מספר הטלפון שלכם באמצעות הודעת
טקסט שאת פרטיה יש להזין באתר. חשוב לדעת שהליך אימות זה, וכל הפרטים הקשורים עימו, מבוצעים על ידי צד שלישי שאינו בשליטת האתר, והוא האחראי הבלעדי להליך זה ולמתרחש במהלכו. האתר לא ישמור כל פרט הנמסר או נאסף במסגרתו.

"קוקיות" – Cookies – ואמצעים נוספים

5 אנו (ולעיתים צדדים שלישיים וחיצוניים) אף עושים שימוש באמצעים נוספים לאיסוף מידע שאינו מזהה אישית, דוגמת ‘קוקיות׳ ,(Cookies) Analytics Google Tags, Pixel, Facebook ואחרים. עם זאת, אנו משתמשים במערכות כגון אלו בעמוד הבית שלנו ובמערכת הפניות שלכם אלינו, ובהם בלבד. הצדדים השלישיים עשויים לעשות שימוש שכזה בכל עמוד בו מצוייה פרסומת של שירותי צד שלישי.

6 ‘קוקיות׳ ,(Cookies) למשל, הן קבצי טקסט, שהדפדפן שלכם יוצר במחשביכם לפי פקודה משרתינו. חלק מה׳קוקיות׳ יפקעו כאשר תסגרו את הדפדפן ואחרות ישמרו במחשבכם) אך לא אצלנו. (אם אינכם רוצים לקבל ‘קוקיות׳ תוכלו להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלכם. עם זאת, זיכרו שנטרול את ה׳קוקיות׳ בנוסף, אתם יכולים למחוק עלול לגרום לתקלות שונות בשימוש בדף. ה׳קוקיות׳ במחשביכם בכל רגע, אך אנא אל תעשו זאת אלא אם כן אתם משוכנעים שרשמתם תחילה את כל הפרטים הדרושים לשימוש באתרים שונים במקום בטוח ושתוכלו להתנהל כרצונכם בלעדיהן.

השימוש במידע הנאסף

7. השימוש במידע האישי שנאסף אצלנו ייעשה רק על פי מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין ו/או כל רשות מוסמכת, וזאת למטרות המפורטות מטה: 

לשם ביצוע ההתקשרויות החוזיות שלנו אתכם ולשם שמירת תקינות השרתים שלנו והשירותים אותם תקבלו מאיתנו. ליצירת קשר אתכם במקרה הצורך ולפתרון הבעיות והעניינים הקשורים בכם, לרבות תמיכה טכנית אך לא רק.

7.3 לשם השלמת תשלום שכרנו (ותשלומים אחרים ככל שידרש) וכן למטרות חשבונאיות או מיסויות ככל שנדרש.

7.4 לצורך כל ניתוח והפקת מידע ומחקר סטטיסטי או לא מזהה אישית אחר.

7.5 כדי לסייע לכם באמצעות בהצעת הצעות ייעודיות לכם, ככל שתסכימו לכך.

7.6 כדומה וכן לשם תפעולו התקין ופיתוחו של הדף.

7.7 כדי לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר, את תפעולו התקין ואת תפעולם התקין של השרתים שלנו.

8 המידע האישי שאצלנו ישמש את עובדינו ו/או את הקבלנים מטעמנו על מנת לאפשר את ביצוע תפקידם, כלפינו וכלפיכם.

פרסום מכתבי הערכה:

9 בשל השירות המקצועי והמדוייק שלנו, לקוחות רבים מעבירים לידינו מכתבי הערכה על השירות אותו אנו מעניקים להם, מסמנים את השירות שקיבלו מאיתנו בחמישה כוכבים או כותבים הערכות וביקורות דיגיטליות בפלטפורמות שונות (להלן: "ביקורת.") אנו תקווה שגם אתם תהיו ביניהם. לתשומת ליבכם, כל ביקורת כאמור עשויה להתפרסם על ידינו (כפי שהיא או לאחר עריכה) באמצעים ובפלטפורמות בהם אנו מקדמים את שירותינו, ואתם מסכימים בזאת לכל שימוש כאמור. לפרסום אנו עשויים להוסיף את שמכם, תמונתכם, שם המתחם שלכם או כל פרט מזהה אחר שיהיה רלוונטי לאותה ביקורת.

דיוור ישיר אלקטרוני

10 אנו, או שותפינו העסקיים ככל שנעדכן אתכם אודותיהם, עשויים לפנות אליכם על מנת להציע לכם
הצעות שינסו לענות לצרכיכם בכל מדיה שהיא (באופן חד פעמי או באופן חוזר) – טלפונית, בדוא"ל, במסרונים ,(SMS) במדיה חברתית כמו פייסבוק או וואטסאפ, בפרסום חוזר (ריטרגטינג) וכדומה. ההצעות יהיו כולן אך ורק בתחומי אתרי אינטרנט ותחזוקתם על כל הכרוך בכך, לרבות אחסון אתרים
ושרתים.

11 מידע כזה כמובן ישלח אליכם רק אם הסכמתם לכך באמצעות הכנסת פרטי הקשר ופרטיכם שלכם במקום המתאים וסימון התיבה המלמדת על הסכמתכם לכך. כמובן שתוכלו לבטל את הסכמתכם לקבלת המסרים בכל עת באמצעות הודעת "הסר" באמצעי המדיה ממנו קיבלתם את ההודעה, או לתיבת הדוא"ל .support@interhost.net זמן קצר לאחר קבלת פנייתכם נחדל מלשלוח אליכם מסרים שכאלו.

12 עם זאת שימו לב שאנחנו עשויים לשלוח אליכם הודעות בעלות עניין להתקשרות בינינו או לשמות המתחם שלכם ("הודעות טכניות") הסרתכם מקבלת הודעות פרסומיות, לא תמנע קבלת הודעות טכניות (גם אם ביקשתם זאת). הודעות טכניות עשויות להיות חשובות ואינן פרסומיות.

מסירת המידע האישי לצד שלישי

13 אנו לא נעביר לצד שלישיים כלשהם את המידע האישי, המזהה, שלכם אלא במקרים כמפורט להלן:

13.1 לעסקים, חברות וקבלנים המבצעים עבודות שונות עבורנו בשביל לקוחותינו או בשבילנו (למשל הנהלת החשבונות שלנו, רשמי שמות מתחם שונים מהם אנחנו רוכשים עבורכם זכויות וכדומה.)

13.2 (לחברות המנהלות תוכנות ושירותים שונים בהם אנו נעזרים לשם ביצוע שירותינו) למשל ICREDIT לגביית שכרנו, RIVHIT לצרכי הנהלת החשבונות שלנו, מערכת ניהול דואל"ים לצרכי טיפול בפניות והבנה האם מדובר במסרי "ספאם" או לא, EDR/XDR לצרכי הגנת אנטי

13.3 וירוס מערכת ניהול סיסמאות מסודרת לשמירה על פרטיות ססמאותיכם וכדומה.(חשוב להבהיר שאנו בוחרים ספקים ידועים ומנוסים שפרטיותכם חשובה גם להם ואנחנו מעבירים להם אך ורק מידע הנדרש לצורך ביצוע תפקידם עבורנו ועבורכם ולא מעבר לכך. פעמים רבות לנו
בכלל אין גישה למידע הנשמר בשירותים אלו) דוגמת פרטי אמצעי התשלום שלכם או סיסמאותיכם. (מידע סטטיסטי או אחר, שאינו מזהה אישית. 

13.4 אם תפרו את החוק, תנאי השימוש שלנו או כל מסמך משפטי מחייב אחר, או ככל שתפגעו בצדדים שלישיים, תפרו הסכמים או שתפעלו באופן שיש בו כדי לסכן או להזיק לצד שלישי כלשהו, לנו או לאתר, לרבות כל נסיון לבצען פעולות שכאלו.

13.5 אם יתקבל אצלנו צו שיפוטי או הוראה אחרת של רשות מוסמכת המורה לנו למסור את פרטיכם או המידע אודותיכם, ובמידה המפורטת באותו צו. כל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, ביניכם לבינינו ו/או מי מהגופים אליהם הועבר המידע;

13.7 כל מקום בו נסבור, לפי שיקול דעתנו הבלעדי וללא כל התחייבות שהיא מטעמנו, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגופכם, לרכושכם או לשמכם הטוב, לאלו שלנו או לאלו של צד שלישי;

13.8 לחברות וגופים מהם אנו מבצעים רכישה עבור שירות שאותו הזמנתם.

13.9 אם נתמזג בדרך כלשהי עם גוף אחר או נמזג את פעילות (כולה או חלקה) עם צד שלישי – אנו נהיה זכאים להעביר לגוף הממוזג או האחר העתק מן המידע שנאגר אודותיכם, ובלבד שאותו גוף ייטול על עצמו את הוראות והתחייבויות הצהרת מדיניות פרטיות זו ויכבד אותה.

העדר מצגים ופטור מאחריות

14 השירותים המוצעים באתר (לרבות כאלו הקשורים בצד שלישי, למשל רשמי האינטרנט השונים) וכל עמוד הקשור אליהם ניתנים כמות-שהם ("as-is") בלא כל מצג או אחריות מכל מין וסוג שהוא. אין ולא תהיינה כל ערבויות או מצגים )מפורשים או משתמעים, (לרבות אך לא רק העדר מצג מפורש או תקינותם, מסחריותם והשירותים המוצעים, אמינותם, זמינותם, משתמע ביחס לאיכות המוצרים,(Merchantability) התאמתם לצרכיכם או לכל צורך אחר, על היותם נקיים מכל הפרה של דין, הסכם או זכות צד שלישי כלשהו, על פעילותו התקינה של כל צד שלישי רלוונטי וכן על היותם נקיים מכל וירוס או תוכנה עויינת אחרת.

15 למען הסר ספק, האחריות הבלעדית והמלאה ביחס לכל שירות או עניין אחר) למשל שמות מתחם (מוטלת על כתפי הספק הרלוונטי ועליו בלבד).

16 בשום מקרה החברה, מנהליה, עובדיה, סוכניה ו/או כל מי מטעמה לא יהיו אחראים כלפיך ו/או כלפי מי מטעמך או קשור עימך ו/או כלפי צד שלישי אחר בגין כל נזק, הפסד, תביעה ו/או דרישה לפיצוי בגין הפסדים ישירים, עקיפים, מיוחדים, עונשיים, נסיבתיים ו/או תוצאתיים, לרבות אך לא רק אובדן רווחים ואובדן הכנסות, פגיעה במיקום בתוצאות החיפוש, ירידה ב"טראפיק," הוצאות בגין רכישת מוצרים או שמות מתחם חליפיים, אובדן נתונים ו/או ציוד, איחורים, אי דיוקים, טעויות, אי התאמות, פגיעה בהנאה, אובדן זמן או נתונים, אובדן יתרון מסחרי או אחר וכן כל נזק אחר מכל סוג ומין שהוא אשר יגרמו, אם יגרמו כתוצאה מהשימוש או מתקלות שיהיו בשמות המתחם, בין אם מבוססים על נזיקין (לרבות רשלנות), חוזה או כל מקור משפטי אחר, זאת על אף אם החברה או כל מי מטעמה קיבלו הודעה מראש בדבר האפשרות של נזק כאמור. ככל שהדין או בית משפט מוסמך לא יאפשר את הגבלת אחריות האתר באופן האמור מעלה, יש לפרש סעיף זה בצורה הקרובה ביותר למשמעותו, כלומר – באופן המצמצם ביותר את אחריות החברה ככל שהדבר ניתן. כך או אחרת, הפיצוי שישולם לך מאת החברה וכל מי מטעמה לעולם לא לא יעלה על כפל (2X) הסכום ששילמת לחברה בפועל בגין שכירת שם המתחם הרלוונטי לתקופה של שנתיים ימים בלבד.

17 אין בכל תוכן ו/או מידע המצויים באתר משום המלצה או חוות דעת כלשהי.

18 אין לסמוך על העצות ו/או המידע המופיעים באתר אלא כרקע כללי. בכל מקרה עליכם לבצע פעולות נוספות ופניה למקורות מידע נוספים )דוגמת הוועצות עם מומחה בתחום הרלוונטי( טרם נקיטת צעדים כלשהם.

אבטחת מידע ומחיקתו

19 אנו מפעילים מערכות ונהלים לאבטחת המידע המצוי אצלנו בהיקף ובסבירות התואמים לרגישות המידע וביתר התקנים המחמירים אנו עומדים בכל תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע) שבידינו. המקובלים בתחום )למשל תקן ISO27001 ומחליפו העתידי( ועמידה בהם היא תמיד מטרה לה אנו מכוונים.

20 מידע רגיש המאוחסן אצלנו (דוגמת סיסמאות) מאובטח בשדה ספציפי שהוצפן במיוחד.

21 שרתים העוסקים במידע בעל רגישות (דוגמת הWHMCS- של מערכת הגביה) הם שרתים נפרדים המאחסנים רק מערכת אחת. השרתים הוקשחו והגישה אליהם הוגבלה מאוד במערכת ניהול הרשאות ספציפיות. שרתים אלו אף עוברים עדכונים וסריקות שוטפים, מותקן עליהם אנטיוירוס שנשמר עדכני והם מוצבים אחרי מערכת FIREWALL אקטיבית עדכנית וחזקה (דוגמת WAF F5 ו.FORTIGATE-)

22 אנחנו גם מפעילים אמצעי אבטחה לתעבורת המידע (למשל שרת הדוא"ל שלנו או הליך ביצוע התשלומים), דוגמת SSL באמצעותם אנו מגינים למשל על מערכת התשלומים שלנו )מערכת שעומדת בתקן מחמיר, תקן DSS .(PCI גם המערכות דוגמת PRTG) או מערכת ניטור אחרת( אליהן אתם עשויים לקבל גישה
באמצעות שם משתמש וסיסמה, מוגנות אף הן בטכנולוגית .SSL במערכת התשלומים שלנו,

23 אנו נעזרים בגורמי סליקה צד שלישי המתמחים בסליקת תשלומים מקוונת ושומרים על פרטיותכם. לכן, אנו איננו נחשפים לפרטי כרטיס האשראי שלכם, אלא מקבלים מחברת הסליקה "טוקן" באמצעותו אנו מזהים אתכם. גם ה"טוקן" כמובן מועבר אלינו במערכת מוגנת SSL ונשמר אצלנו במערכת מוגנת עם גישה המוגבלת רק למי מעובדי החברה שחייב גישה זו לצורך ביצוע עבודתו

24 אנו אף מנחים את עובדינו להשתמש בסיסמאות ושמות משתמש מורכבים וקשים לפיצוח. התחברות

25 עובדינו וספקינו למידע המוחזק בידינו מבוססת על מערכת הרשאות ספציפית, על בסיס צורך בלבד. אמנם, אמצעים אלו מצמצמים משמעותית את הסיכון לחדירה בלתי-מורשית למאגר המידע שלנו, אלא שהם כמובן אינם מסוגלים להעניק בטחון מושלם בפני פריצת המאגרים ודליפת מידע. איננו מתחייבים ששרתינו ואמצעי התקשורת שלנו יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן בהם או מועבר דרכם 

26 המידע האישי אודותיכם שנאסף אצלנו נשמר במערכותינו כל עוד אתם לקוחות שלנו., מידע זה ימחק לא יאוחר משלושים (30) יום מסיום ההתקשרות בינינו. עם זאת, ככל שקיים מידע הדרוש לנו למטרות משפטיות, למטרות דיווח על פי חוק, למטרות רגולטוריות ולמטרות חשבונאיות ומיסויות, הרי מידע זה לא ימחק אלא במועד בו לא יהיה בו עוד צורך. כך גם תכני אתרי האינטרנט שלכם שנשמרים על שרתינו ימחקו לא יאוחר מתום שלושים (30) הימים לאחר סיום ההתקשרות בינינו. אנו מוחקים את כל הסיסמאות המצויות בידינו, מיידית עם סיום ההתקשרות בינינו. (במקרים מסויימים לדוגמה – פניותיכם אלינו), נדאג להפוך את המידע האישי ללא נגיש באמצעות המערכת במקרה כזה נשמור על המידע במצב "לא פעיל" כך שניתן יהיה להפעילו בחזרה אם תחליטו לשוב ולהשתמש בשירותינו. בנוסף, פניות ישנות נמחקות מעת לעת לחלוטין, לפי שיקול דעתנו.

זכות לעיין במידע והסרה מקבלת הדיוורים

27 על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א,1981- כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי באי-כוחו כמפורט בחוק במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. מי שעיין במידע הרלוונטי לו עצמו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן רשאי לפנות אלינו בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. תהליך זה מוגדר בחוק והפניה אלינו תבוצע באמצעות הדוא"ל ,support@interhost.net או בדואר רגיל לאיטרהוסט פתרונות תקשורת בע"מ מרחוב ילדי טהרן ,10 ראשון לציון.

28 כמו כן, ככל שתבקשו להסיר את פרטיכם מרשימת מקבלי הדיוורים ואתם זכאים לעשות זאת על פי לבצע את בקשתכם במהירות סבירה, נפעל כמיטב יכולתנו אנו גם לאחר שנרשמתם אליה, דין בנסיבות הקיימות. את הפניה יש לבצע באמצעות כתובת הדוא"ל support@interhost.net באמצעות השבה של המילה "הסר" (או כל ניסוח דומה) להודעה אותה קיבלתם או בלחיצה על הקישור "להסרה" המצוי בהודעה אותה קיבלתם.

שונות

בכל שאלה ובקשה תוכלו לפנות אלינו במייל .support@interhost.net מדיניות זו פורסמה ביום 03.11.2021